ELITIS PROPERTY MANAGEMENT

Investeren zonder beheren

Vastgoedbeheer vraagt heel wat energie, beschikbaarheid en een specifieke expertise. Er kruipt bovendien veel tijd in en bij gebrek aan een regelmatige opvolging, wordt het zelfs een omslachtige, ingewikkelde en kostbare onderneming. Elitis Property Management zorgt voor alles. U wordt niet gestoord en uw vermogen zal groeien in alle rust.

Maak tijd voor uzelf terwijl
wij uw vastgoed beheren !

 

Elitis Property Management verlost u van het dagelijkse beheer van uw vastgoedbeleggingen.

Wat mag u verwachten

van Elitis Property Management ?

We beheren uw HUURDERS

We laten uw eigendommen maximaal tot hun recht komen en zorgen ervoor dat we de best mogelijke kandidaten vinden die we gedurende hun hele huurperiode opvolgen. We beantwoorden al hun vragen op elk moment. We zien er ook op toe dat ze zich gedragen als een goede huisvader en houden de woning in goede staat.

Voor aanvang: promoten van het goed, organiseren van bezoeken, aanleggen aanvraagdossiers, solvabiliteitsanalyse, selectie van huurders, ondertekenen van het huurcontract en overhandigen van de sleutels.

Tijdens de huur: Opvolging van telefoontjes en vragen van huurders met betrekking tot de woning of de gemeenschappelijke ruimtes, toepassing van huishoudelijk reglement, opvolging van lasten en indexaties.

Bij vertrek: onderhandelingen over vertrekvoorwaarden, afrekeningen, vrijgave van borg, schoonmaak en herstel van het pand in de oorspronkelijke staat.

We beheren uw FINANCIËN

We houden inkomsten en uitgaven onder controle om uw winst te optimaliseren. De huren worden jaarlijks geïndexeerd, de betalingen worden maand na maand opgevolgd en wanbetalingen worden meteen opgevolgd. Kosten (mede- eigendomskosten, herstellingskosten, enz.) worden voortdurend geanalyseerd, verantwoord en vergeleken, zodat u de juiste prijs betaalt. En voor nog meer gemoedsrust dekt Elitis Property Management de juridische kosten bij het innen van huurschulden*.

Beheer van financiële stromen: maandelijkse afstemming van ontvangsten en betalingen aan eigenaren

Opvolging van wanbetalingen: analyse van openstaande bedragen, betalingsherinneringen (e-mail, post) en beheer van reacties

Inning: overdracht en opvolging van het dossier met de advocaat (advocatenkosten inbegrepen)*

Beheer van de mede-eigendomskosten: analyse van de kosten – berekening van forfaitaire tarieven en provisies voor huurderslasten – opvolging en eventuele herwaardering – opstelling van jaarrekeningen voor eigenaars/huurders – toelichtingen en afstemmingen met huurders en eigenaars

Jaarlijkse huurindexering: berekening en administratieve opvolging met de huurder

Onderhandelingen over raamcontracten met technische dienstverleners

We beheren uw ADMINISTRATIE

We volgen de ontwikkelingen op het gebied van regelgeving en wetgeving, verwerken de huurovereenkomsten en de registratie van de contracten, evenals administratieve formaliteiten voor huurders (verzekeringsattesten, enz.). Bij aanvang en einde van de huurovereenkomst voorzien we een plaatsbeschrijving die we met elkaar vergelijken en we analyseren de conclusies van de experts. En we gaan zelfs naar de jaarlijkse algemene vergadering zodat u volop van uw avonden thuis kunt genieten

Legal : Juridische opvolging, opmaak en registratie huurcontracten Huurdersformaliteiten (verzekeringsattesten, meterovername, enz.)

Plaatsbeschrijvingen : vastleggen en opvolgen van plaatsbeschrijving bij aanvang en vertrek

Vaststelling en vrijgave van de waarborgen

Registratie van huurcontracten

Aanwezigheid bij de jaarlijkse AV: analyse van de agenda en documenten – voorbereiding van onderwerpen – verplaatsing – stemming en verdediging van de belangen van de eigenaar

Support : Verstrekken van documenten en informatie voor eigenaren in hun omgang met de overheden

We beheren uw EIGENDOM

We zijn dag en nacht in de weer voor zowel uw pand als de bewoners. Bij problemen grijpen we snel in tegen de beste prijs, om de staat van de uitrustingen en het comfort van de huurder maximaal te garanderen. We maken ook een analyse van wie verantwoordelijk is en verrekenen de kostenverdeling (huurder/eigenaar/ verzekering).

Sleutels / Meters : Beheer van sleutels (verdeling, verlies, duplicaat) en energiemeters

Opvolging van technische interventies: bestek, aanbesteding, validatie, oplevering, budgetopvolging

Onderhoud van alle faciliteiten

Technisch noodnummer 24/24

Opvolging van schadegevallen met de verzekeringen: contacten met de syndicus en de expert, opmaak van het dossier (foto’s, offertes, enz.), opvolging van de vergoedingen, uitvoering van de werken.

Waar wij al aanwezig zijn
Onze engagementen

Wij zorgen

voor

ALLES !

Elitis Property Management biedt u een complete service met een sterke belofte: gemoedsrust. U wordt niet gestoord, wij zorgen voor alles, d.w.z. alle technische, juridische, financiële of administratieve zaken. Wij vertegenwoordigen u dagelijks en verdedigen uw belangen tegenover experts, mede-eigenaars, technische dienstverleners en huurders, altijd op een vriendelijke en transparante manier en in alle openheid.

Dag na dag zorgen wij voor :
Onze engagementen

Uw belangen verdedigen, dag na dag

Bij de keuze van een beheerder voor het beheer van uw vastgoed, zijn vertrouwen en transparantie cruciaal. U moet echt 100% overtuigd zijn van het feit dat de gekozen partner zal handelen in overeenstemming met uw waarden en uw belangen.

Elitis Property Management zich engageert om :